13 Aralık 2012 Perşembe

Her Türlü Silah İçin Müsait Harita!




Bazı haritalar vardır, uzun namlulu keskin nişancı tüfekleri ile rahat bir oyun ortaya koyamazsınız, zorlanırsınız, sıkıntı çekersiniz. Ben ortalama beceriye sahip bir S2 Oyun Görevlisi olarak bir çok haritada silah sıkıntısı yaşayabiliyorum. (OG'ler de Bazen Kötü Oynar" adlı kitabımda bu konuya yer vereceğim) bu nedenle girmiş olduğum haritaların genelinde makineli tüfek tercih etmek zorunda kalıyorum.  Fakat genede hibrit özelliklerin bulunduğu haritalarda oynamak daha bir keyif verici oluyor benim için. Yani hem uzun namlulu silahlarda hem de makineli tüfeklerde rahat bir oyun sergileyebileceğiniz haritalar.



Yeni gelen yama ile birlikte oyunumuza yeni haritalar ve dolu içerik eklendi biliyorsunuz. Eklenen her yamada açıkçası benim için en önemli unsur haritalar oluyor, özellik bomba haritası geldiği zaman demeyin keyfime benim.


Bundan önceki yamalarda muhteşem bir Malikane haritamız geldi ki gerçekten S2 Son Silah diyarının en başarılı haritalarından biridir. Hemen ardına yeni haritamız olan Ölüm Merkezi gelmesi bizim için büyük keyif oldu. Yanlış anlaşılmasın sakın ha, bu demek değildir ki diğer haritalarımız kötü. Harita dediğin oyuncudan oyuncuya farklılık gösteren bir kavramdır. Malikane ile Ölüm Merkezi ise Azazel'in en sevdiği bomba haritalarıdır hepsi bu. Yanlış olmasın !! =)


Harita içerisindeki düzen oldukça dikkatlice oluşturulmuş, hem menzili uzun silahların hem de menzili kısa olan silahların önemi büyük. Takım içerisinde mutlaka keskin nişancı görevini üstlenmesi gereken birilerinin bulunması şart. Hal böyle olunca daha taktiksel bir oyun bizleri bekliyor olacak.


Ne diyelim, deneyip girip oynamak lazım bol bol.


Hepinize şimdiden iyi oyunlar dilerim.

s2 rütbeler

fps oyunu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder