1 Şubat 2013 Cuma

2 Gün Boyunca Meksika Dalgası!

Selamlar arkadaşlar,

S2 diyarında geçirdiğimiz keyifli vakitlerin aslında okul durumumuza yansımaması lazım. Okul ve oyun dünyası dengede tutulursa oldukça güzel bir kombinasyon oluyor. Ben bu kombinasyonu pek yapamadım fakat yapan insanlar tanıyorum çok mutlular, size de öneririm.


Bütünleme sınavlarına kalan bazı arkadaşlarımız var, moralleriniz bozuyorlar fakat bozmamaları gerekiyor. Sonuçta verilecek ders varsa bizim oyuncularımız her türlü o dersi verir ben böyle düşünmekteyim sizlere güveniyorum =) Hem sizlere hem de diğer oyuncularımıza keyif ve bonus kaynağı olması açısından Cuma - Cumartesi ve Pazar geceleri %15 - %30 arası, klasikleşmiş Meksika Dalgası süreçlerimiz olacaktır. Sponsorluğunu, SporsorPay, Matomy ve TokenADS'in yapacağı bu özel etkinliklerde hem bedava JP kazanabilir hem de bonus olarak çok daha fazla TP sahibi olabilirsiniz. Yapmanız gerekenler çok basit. BURAYA tıklayarak öncelikle konu ile ilgili tüm bilgi birikimini toplamanız gerekmekte, sayfayı iyice inceleyin. Veritas sizler için özenle bu sayfayı hazırladı ve bedava JoyPara kazanmanız için gereken tüm bilgilere yer verdi.

Bedava Joy Para edinen oyuncularımızdan da bu konuda bilgi almanız mümkün, sistem tıkır tıkır işlemekte ve oyuncularımıza JP dağıtmakta.

Etkinliklerde görüşmek üzere!











FPS Oyunları

S2 En İyi Silah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder