7 Şubat 2013 Perşembe

Oyunu ne kadar oynuyoruz?

Bazı oyuncularımızdan "OG bey oyuna daha çok eşya ve harita gelsin" gibi şeyler duyuyorum. Açıkçası kendilerine hak veriyorum çünkü her oyuncu oynamış olduğu oyuna bir çok içeriğin eklenmesini ister. Ben de öyle, bu eklentilerin hepsinden faydalanmasak dahi bu eklentilerin oyun içerisinde yer alması ve gelen yamanın heyecanı oyuncu için ayrı bir keyif unsurudur. Ben bunu böyle görmekteyim.

Genel olarak oyuncu milleti her zaman yeni olanı isteyen ve çabuk tüketen bir topluluk olmuştur. Bunun yanında bazı oyuncular sindire sindire oyun maceralarına devam ederler ve her gelen silahı ayrı ayrı oynayarak ayrı haritalara gün gün önem vererek oyundan daha fazla keyif alırlar. Bu bağlamda sorulması gereken şey şu aslında.

Ne kadar bu oyunu oynuyorum ve neden bu oyunu oynuyorum?

Kazanmak için mi oynuyorsunuz?

Keyif almak için mi?

Aslına bakarsanız oyunu kazanmak için oynayan arkadaşların oyundan daha çabuk sıkılacağını düşüyorum.

Kazanmak için oynayan ve keyif almak için oynayan oyuncular arasındaki farkları dilerseniz şöyle bir yazalım.


Kazanmak için oynayan:

Genellikle aynı haritaları kullanır.
Aynı silahları kullanır.
Aynı bölgelere pusu yapar.


Keyif almak için oynayan:

Her gelen silahı detaylı bir şekilde dener.
Başarısız olduğu bir silah üzerinde daha başarılı performans sergilemek için çaba gösterir.
Sürekli farklı haritalarda ve farklı taktiklerde oyununu oynar.
Oyundaki artılarının yerine eksilerinin üzerinde durur.


Oyun içerisindeki başarılı halleriniz tabi ki çok tatmin edici bir durum. Aka aka oyun oynamanın verdiği haz tartışılmaz. Ama bir de başarısız olduğunuz silah, harita gibi unsurların üzerinde durup bu durumları daha başarılı bir hale getirmek için çabalamak var. Emin olun bunları yaptığınızda sizleri çok daha başarılı bir oyun süreci bekliyor olacak. Oyunun zenginliğinden faydalanın arkadaşlar, sindire sindire her şeyi deneye deneye oyun oynayın. Emin olun böyle tadı bir başka olacaktır oyunların.


Saygılarımla.



FPS Oyunları
S2 Oyna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder